//Město spustilo informační kampaň, která Brňany upozorní na výhody portálu brnoid.cz

Město spustilo informační kampaň, která Brňany upozorní na výhody portálu brnoid.cz

Elektronickou identitu Brno iD už využívá více než 160 tisíc lidí. Aby bylo toto číslo ještě vyšší, naplánovalo město Brno kampaň, která zvýší povědomí o tom, jak může lidem portál brnoid.cz zjednodušit život.

„Město Brno připravilo pro veřejnost informační kampaň na podporu povědomí o existenci Brno iD se zdůrazněním benefitů, zmíněním konkrétních služeb z nabídky Brno iD. Kampaň je naplánována na období 25. 11. – 31. 12. 2020,“ oznámil náměstek primátorky města Brna Tomáš Koláčný

Město Brno téměř čtyři roky rozvíjí portál a buduje vlastní elektronickou identitu Brno iD, kterou mohou využít jak obyvatelé města Brna, tak i všichni ostatní. Lidé si mohou online z jednoho účtu kupovat elektronické předplatní jízdenky na MHD či zaplatit za komunální odpad. 

Služby e-shopu mohou využít i návštěvníci města díky modulu turistické karty BRNOPAS. Zájemci si mohou online pořídit zážitkové balíčky i vstupenky do ZOO Brno či získat přístup k nabídce sportovních služeb společnosti STAREZ-SPORT. 

Lidé si mohou v rámci modulu rezidentního parkování zřídit nový parkovací účet či propojit již existující, aniž by museli chodit na úřad. Občané mohou prostřednictvím anketního modulu hlasovat o různých palčivých tématech, například mohou hlasovat v aktuálně probíhajícím výběru projektů v rámci participativního rozpočtu města Brna Dáme na vás. Od počátku tohoto roku lze nově využít i možnost prodloužení pronájmu hrobového místa na Brněnských hřbitovech zcela online. Zákazníci Knihovny Jiřího Mahena si prostřednictvím svého Brno iD účtu také mohou z domova spravovat svůj čtenářský účet. 

Elektronický účet Brno iD má téměř 164 tisíc lidí. Z toho přes 101 tisíc je držitelem ověřeného účtu Brno iD full.

Zdroj a foto: MMB