//Mladík dvakrát nezaplatil kebab, jiný zákazník marně žádal chlebíčky místo zákusků

Mladík dvakrát nezaplatil kebab, jiný zákazník marně žádal chlebíčky místo zákusků

Noc o víkendu byla poněkud rozpačitá pro prodavače v Králově Poli. Na linku 156 se nejprve kolem půlnoci obrátil mladý zákazník bistra, protože mu prý obsluha nevydala zaplacený kebab. Jídlo třiadvacetiletý mladík podle svých slov uhradil hned dvakrát, a to platební kartou. Účtenku však neměl, a tak strážníci usoudili, že nejsnazší bude podívat se na poslední transakci v internetovém bankovnictví.

Mladý muž ale vysvětlil, že účet patří jeho tatínkovi a nemá do něj náhled. Otci však hned zavolal a požádal ho, aby za ním přijel. Mezitím si strážníci promluvili s provozovatelem bistra. Ten zdvořile popsal, že na kebabu si mladík nemohl pochutnat jednoduše proto, že žádnou platbu neuskutečnil. Jako důkaz ukázal hlídce záznam z bezpečnostní kamery, na kterém skutečně mladík kartou neplatil ani jednou. To brzy potvrdil i jeho otec, který v bankovnictví žádnou platební operaci nenašel. S touto neradostnou informací strážníci vyšli před podnik za mladíkem, který byl stále pevně přesvědčený, že kartu ke čtečce přiložil a slyšel i pípnutí signalizující úspěšnou transakci. Přesto souhlasil s návrhem hlídky, aby se provozovateli omluvil za nepravdivé nařčení a jídlo si koupil znovu, tentokrát už doopravdy.

Společnou řeč s prodavačkou ovšem nenašel zákazník, který brzy ráno zavítal do královopolského pekařství. Tísňovou linku využil ke sdělení, že místo tří objednaných chlebíčků dostal úplně jiné zboží a personál mu odmítá vrátit peníze. Ani tento mladý muž však u sebe neměl paragon a strážníky i prodavačku přesvědčoval, že místo tradiční české obložené lahůdky vybalil po odchodu z prodejny tři indiánky. Tím obestřel celý případ ještě větším tajemnem, protože takový zákusek v prodejně vůbec nevedou. Nakonec vyšlo najevo, že na tácku pod papírem nemá třiatřicetiletý muž indiánky, ale špičky. Ani tak mu nikdo z přítomných nemohl vyjít vstříc. Účtenku si neodnesl, nepamatoval si, kolik zaplatil, a zboží údajně koupil už před půlhodinou, tedy v době před střídáním směn. Nepodloženou reklamaci tedy v obchodě neuznali a zákazník odešel s nepořízenou.

Zdroj: MPB
Ilustrační foto: BRNO today